Zmluvné podmienky
Obchodné podmienky
Ochrana osobných údajov
V zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. sa prevádzkovateľ zaväzuje postupovať v zmysle zákona.
Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich nákupoch.
Objednávka
Vyplnením a odoslaním zákazník potvrdzuje záväznosť objednávky a zároveň súhlasí s týmito obchodnými podmienkami. Potvrdenie Vašej objednávky je realizované e-mailom automaticky, na Váš email uvedený na objednávke. Storno objednávky - je možné v deň odoslania objednávky, a to písomne e-mailom.
Záručná doba
Na každý tovar poskytujeme záručnú dobu 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak, v súlade s platným Obchodným a Občianskym zákonníkom. Záruka sa vzťahuje na výrobné chyby výrobku, nie na jeho mechanické poškodenie (roztrhanie, zlomenie a pod.).
Reklamácia
V prípade, že bola pri zakúpenom tovare po jeho doručení zistená škoda, tovar treba reklamovať ihneď na e-mail:zoltanpuha990@gmail.com. Preto bezodkladne po prevzatí tovaru odporúčame tento prekontrolovať, či nie je mechanicky poškodený. Neskoršie reklamovanie takéhoto druhu nebude uznané.
Pri reklamácii tovar, prosím, riadne zabaľte tak, aby sa zabránilo poškodeniu tovaru (najlepšie do bublinkovej obálky) a pošlite na našu adresu, ako poistenú zásielku, neposielajte prosím na dobierku.
Spôsob dopravy a platby za tovar
Objednaný tovar zasielame na dobierku:
pri objednávke do 10 € sa poštovné pripočíta 4,00€
pri objednávke od 10 € sa poštovné pripočíta 1,00€
na dobierku kuriérom sa k cene objednávky sa pripočíta 4,50€
dobierka do ČR - podľa sadzobníka Slovenskej pošty
Nie sme platcami DPH.
Dodacie podmienky
Váš tovar zasielame v najkratšom možnom termíne. Termín dodania závisí od druhu objednaného tovaru. Približná doba dodania je dva až päť pracovných dní.
NEPREVZATIE DOBIERKY
Ak zákazník objednaný tovar neprevezme, odmietne prevziať, alebo zásielka nemohla byť doručená z dôvodu neoznačenej schránky, je zákazník povinný uhradiť náklady na poštovné a balné + náklady pošty za vrátenie dobierky (spolu 3,90 Eur). Zákazník je povinný uhradiť tieto náklady do 14 dní od neprevzatia zásielky. Ak tieto náklady zákazník neuhradí do 14 dní, tak sa navýšia o zmluvnú pokutu 15 Eur.
Vrátenie tovaru
Ak nie ste s dodaným tovarom spokojní, je možné ho do 20 dní vrátiť bez udania dôvodu, s následným nárokom na vrátenie peňazí za dodaný tovar, a to buď poštovou poukážkou alebo na účet, ak nám udáte číslo účtu a peňažného ústavu. Náklady na poštovné a balné znáša spotrebiteľ.
Musí byť splnené nasledovné: tovar nesmie byť použitý, poškodený, kompletný a zaslaný naspäť na našu adresu spolu s kópiou dokladu o jeho kúpe ako poistená zásielka (neposielajte prosím ako dobierku). Tovar zabaľte prosím tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Všetky ponúkané šperky majú rýdzosť min. 925/1000 a sú v zmysle zákona označené puncovou značkou (podľa zákona musia byť takto označené všetky strieborné šperky nad 2 gramy) a našou zodpovednostnou značkou.
Preberanie tovaru
Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.
Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.
Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.
Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.
Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.